La BTT s’acomiada amb gran satisfacció entre els participants i els organitzadors

btt-menorca

La cinquena Volta a Menorca en BTT es va donar per acabada després de l’Etapa de gregal d’ahir, que va transcórrer gairebé en tota la seva totalitat pel terme municipal de Maó, tot i que també va passar per camins i indrets d’Alaior i Es Mercadal.

A les 16 hores ja havien arribat a meta tots els participants, després d’una ruta de 62,2 quilòmetres que havia començat a les 9.30 hores des de la Plaça Esplanada de Maó.

L’escamot era més nombrós que en la segona etapa, ja que es van reincorporar molts dels ciclistes que a la jornada des Mercadal havien optat per descansar pensant, precisament, en poder vogar pel Llevant de l’Illa. Tot i així, la prova va deixar notar la seva duresa ja que van ser molts els inscrits que van decidir abandonar la prova sense finalitzar el recorregut.

El vent de tramuntana que tantes energies va cremar diumenge va deixar pas a un dia en què van predominar el sol i la calor.

Des de la Penya Ciclista Ciutadella, el seu president, Pere Català, destacava al final de l’etapa “l’èxit total i la satisfacció que ens han transmès els participants, encara que molts d’ells han retallat el circuit a Favàritx, Na Macaret o Es Grau”.
Català afirmava també que “els que no coneixien Menorca estan exaltats, i com a organitzadors estem molt contents”.

En un dia mancat d’incidències destacables, el dirigent de l’entitat esportiva va assenyalar que una de les dificultats més ressenyables havia estat “la imposició que des del Parc Natural de l’Albufera ens havien fet de circular en petits grups de cinc ciclistes. Això ha provocat cues, però ha anat bé i s’han complert totes les exigències que el Consell Insular ens va posar”. En aquest sentit, Català destaca “la gran conscienciació” exhibida pels “bikers”, demostrant el seu respecte pel medi ambient.

Ara, una vegada closa aquesta cinquena Volta a Menorca, els aficionats a la bicicleta de muntanya ja pensen en preparar-se per a la propera edició, que segur arribarà amb nous recorreguts i nous atractius per gaudir alhora de la pràctica d’aquest esport i dels racons que amaga l’Illa de Menorca.

  1. L’aroma de les canyes verdes i de l’aigua-ros acomiada Sant Martí
  2. Fotografíes de tots els participants a la 1ra Gincana Fotogràfica Menorca Explorer
  3. Cinquena edició de la volta a Menorca en BTT
  4. La identitat des Migjorn Gran
  5. El Govern planea una conexión hídrica entre Ciutadella y Maó
This entry was posted in Català and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

*

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>